مهرعلی سابکی ژند

  • ۰
  • ۰

بسم الله الرحمن الرحیم

نون وَالقَلَمِ وَما یَسطُرونَ

به نام خدایی که قلم را آفرید آن را شایسته سوگند قرار داد.

فصل مهر فصل شکوفه ریزان گلبرگهای گل سرخ زندگی عالمانه و فرهیختگی برای همه جویندگان علم و دانش است فصل استمرار پایداری و استقامت برای جویندگی است.

اکنون که در آستانه شروع ماه مهر هستیم و سال علم آموزی جدیدی پیش روست از خداوند متعال می خواهیم که ما را یاری کند تادرمسیری گام برداریم که مروج دین و آیین الهی باشیم.

آغاز سال تحصیلی جدید را به معلمین پرتلاش و دانش آموزان خلاق و آینده سازان کشور تبریک و تهنیت عرض می نماییم، به امید این که دانش‌آموزان با دانایی و توانایی مرزهای جدید علم و دانش را در نوردند و با پیوند علم و ایمان قله‌های رفیع پیروزی و کامیابی را فتح نمایند و با گام‌های مصمم و استوار ایران را سرافراز و سربلند سازند.

و همچنین تبریک و تهنیت به اولیاءگرامی که دست‌های فرداساز و آینده‌ساز را از جویبار خانه به دریای مواج مدرسه رهسپارمی کنند و از خداوند متعال خواهانم که معلمین و دانش‌آموزان را کمک کند تا قلمی که در دست می‌گیرند و آن چه را که می نگارند مورد رضایتش باشد و به خود ببالند که تا زنده بودند با قلمشان بر صفحه تاریک دلها نقش الهی محک زدن.

بازهم در پایان شروع سال تحصیلی جدید را به معلمین و مربیان اولیاءبزرگوار، دانش آموزان خلاق  از صمیم قلب تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

باتشکر مهرعلی سابکی دبیر عربی شهرستان بمپور

  • ۰۰/۰۷/۰۶
  • مهرعلی سابکی ژند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی